Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
ULUSLARARASILAŞMANIN MARKALAŞMADAKİ İTİCİ GÜCÜ: İNCİ AKÜ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
(2015)
Uluslararasılaşma günümüz işletmeleri için kaçınılmaz bir olgudur. Globalleşmenin yarattığı küresel rekabet, işletmelerin üretim ve pazarlama faaliyetlerini dünya ölçeğinde planlama zorunluluğunu doğurmuştur. İşletmeler ...
ULUSLARARASILAŞMANIN MARKALAŞMADAKİ İTİCİ GÜCÜ: İNCİ AKÜ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
(2015)
Uluslararasılaşma günümüz işletmeleri için kaçınılmaz bir olgudur. Globalleşmenin yarattığı küresel rekabet, işletmelerin üretim ve pazarlama faaliyetlerini dünya ölçeğinde planlama zorunluluğunu doğurmuştur. İşletmeler ...