Show simple item record

dc.contributor.authorAli Efe İRALI
dc.date.accessioned2023-03-03T09:38:55Z
dc.date.available2023-03-03T09:38:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12481/16792
dc.description.abstractYeni İletişim teknolojilerindeki önemli gelişmeler, yöndeşme taraflarını zamanla farklı biçimde etkilemiştir. Çalışmada, bu ilgili teknolojik gelişmelerin oluşturduğu yeni fikirler, hem kullanıcı hem de yayıncı bakış açılarından tarif edilmiştir. Ana teknik çıktıları araştırmak için, geleneksel ve yeni medya ortamlarına dair alanyazın taraması gerçekleştirilmiştir. Çalışma, yeni çevrimiçi ortamlarda yer alıyor olan yayıncılık faaliyetinde bulunan yapılar üzerindeki yatay ve dikey entegrasyon süreçlerinin ana noktalarının anlaşılması bakımından önem arz etmektedir. Bu nedenle çalışma, yöndeşme ve entegrasyon yapıları etkisiyle ortaya çıkan olası bağlantıları incelemeyi amaçlamıştır. Alanyazın taramasından elde edilen bilgiler, yöndeşme bağlamındaki yatay entegrasyonun, internet yayıncılığı yapan medya organizasyonlarında kritik bir öneme sahip olduğunu göstermektedir. Bir diğer önemli sonuç da, reklam bandı körlüğü sorunu, temel hizmetleri ücretsiz uygulama ya da sıklık sınırı gibi kavramların, kullanıcı ve yayın mekanizması arasında farklı bir etkileşimi sağlayan yöndeşme dolayısıyla ortaya çıkmış olmasıdır.
dc.titleYayıncılığın Yöndeşme ve Entegrasyon Üzerinden Reklam Bağlamında İncelenmesi
dc.identifier.volume20
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.endpage16
dc.identifier.issn/e-issn1304-4796
dc.identifier.issn/e-issn2146-2844


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

  • TR - Dizin [3877]
    TR - Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu

Show simple item record