Devam Sütü Tercihinde Etkili Faktörlerin ve Pazar Liderlerinin Marka Kişiliklerinin Analizi
Abstract
Bebek beslenmesinde anne sütünün yetersizliği durumunda takviye amaçlıkullanılan devam sütünün seçimi, dünyada ve ülkemizde pek çok aileningündeminde yer almaktadır. Bu çalışmanın konusu devam sütünde annelerintercihini ve pediatristlerin devam sütü önerirken hangi unsurları dikkatealdıklarını ve pazar lideri olan markaların marka kişiliklerinin pediatristler veanneler tarafından ne şekilde algıladığını ortaya koymaktır. İstanbul’daikamet eden anneler ve pediatristler ile iki ayrı odak grup çalışması yapılmış,ardından 175 anne ve 125 pediatristdan oluşan örnekleme anketuygulanmıştır. Çalışma neticesinde devam sütü markalarının anneler ve çocukpediatristleri tarafından farklı sebeplerden dolayı tercih edildiği ve pazarliderlerinin marka kişilikleri algısında ciddi farklılıklar olduğu görülmüştür.
Collections
- TR - Dizin [3877]