Show simple item record

dc.contributor.authorMehmet Sertaç BELET Fatma Özge BARUÖNÜ
dc.date.accessioned2023-03-03T09:47:23Z
dc.date.available2023-03-03T09:47:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12481/18279
dc.description.abstractBebek beslenmesinde anne sütünün yetersizliği durumunda takviye amaçlıkullanılan devam sütünün seçimi, dünyada ve ülkemizde pek çok aileningündeminde yer almaktadır. Bu çalışmanın konusu devam sütünde annelerintercihini ve pediatristlerin devam sütü önerirken hangi unsurları dikkatealdıklarını ve pazar lideri olan markaların marka kişiliklerinin pediatristler veanneler tarafından ne şekilde algıladığını ortaya koymaktır. İstanbul’daikamet eden anneler ve pediatristler ile iki ayrı odak grup çalışması yapılmış,ardından 175 anne ve 125 pediatristdan oluşan örnekleme anketuygulanmıştır. Çalışma neticesinde devam sütü markalarının anneler ve çocukpediatristleri tarafından farklı sebeplerden dolayı tercih edildiği ve pazarliderlerinin marka kişilikleri algısında ciddi farklılıklar olduğu görülmüştür.
dc.titleDevam Sütü Tercihinde Etkili Faktörlerin ve Pazar Liderlerinin Marka Kişiliklerinin Analizi
dc.identifier.volume18
dc.identifier.startpage115
dc.identifier.endpage134
dc.identifier.issn/e-issn1304-4796
dc.identifier.issn/e-issn2146-2844


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

  • TR - Dizin [3877]
    TR - Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu

Show simple item record