Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEsma YILDIZ Süleyman Sadi SEFEROĞLU
dc.date.accessioned2023-03-03T09:48:23Z
dc.date.available2023-03-03T09:48:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12481/18386
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrim içi teknolojilere yönelik öz yeterlik algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Çalışmada nicel araştırma yöntemlerinden betimsel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Katılımcılar bir uzaktan eğitim uygulama ve araştırma merkezinde (UZEM) 5 farklı ön lisans programına kayıtlı 175 öğrenciden oluşmaktadır. Araştırmada iki adet veri toplama aracı kullanılmıştır. İlk veri toplama aracı demografik bilgilerin toplandığı kişisel bilgi formudur. İkinci veri toplama aracı Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlik Algısı Ölçeği’dir. Çalışmada elde edilen bulgular uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrim içi teknolojilere yönelik öz yeterlik algılarının yüksek olduğu göstermektedir. Ek olarak uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrim içi teknolojilere yönelik öz yeterliklerinin cinsiyet, bölüm ve yaş değişkenlerine göre farklılık gösterdiği anlaşılmıştır. Bu doğrultuda uzaktan eğitim öğrencilerinin çevrim içi teknolojilere yönelik öz yeterliklerini etkileyen ne tür faktörler olduğuyla ilgili bir araştırma yapılması önerilmiştir.
dc.titleUzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrim İçi Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
dc.identifier.volume18
dc.identifier.startpage33
dc.identifier.endpage46
dc.identifier.issn/e-issn1304-4796
dc.identifier.issn/e-issn2146-2844


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • TR - Dizin [3877]
    TR - Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu

Basit öğe kaydını göster